Chcąc sprzedać produkt lub usługę, trzeba najpierw je rozreklamować. Potencjalni nabywcy muszą się dowiedzieć o istnieniu oferty i jej korzyściach. Reklamować produkt możemy tradycyjnie (prasa, telewizja, ulotki itp.) albo w internecie. Można się zastanawiać, czy korzystniejszy jest marketing internetowy czy tradycyjny. Zależy to przede wszystkim od środków jakimi dysponujemy i grupy docelowej reklamy.

Jeśli nie mamy dużych środków na reklamę, trzeba postawić na marketing internetowy, gdyż można go prowadzić nawet niewielkim koszem. Pozwoli on nam także dotrzeć do wybranej grupy docelowej. Jeśli skierujemy reklamę tylko do wybranego grona odbiorców, będzie tania i skuteczna.

Reklama tradycyjna jest zwykle droższa niż marketing internetowy. Może być jednak bardzo skuteczna, jeśli zadbamy, by dotarła do szerokiego grona odbiorców. Jeśli firma wykupi reklamę w telewizji przed ciekawym filmem, poniesie duże koszty, ale dotrze z reklamą do szerokiego grona osób. Każdy z rodzajów marketingu może być skuteczny. To, czy wybierzemy reklamę tradycyjną czy internetową zależy od naszych potrzeb.

Dodaj komentarz


Szukaj
Maj 2018
P W Ś C P S N
« Gru    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031