Małe i średnie firmy, powinny raczej zrezygnować z prowadzenia kampanii w sieci w postaci reklamy banerowej, czy w postaci animacji flash wyskakujących na najpopularniejszych portalach. Prawdopodobnie wiele z ich po prostu na to nie stać. Najlepszą formą reklamy dla małych i średnich przedsiębiorstw jest reklama w wyszukiwarkach internetowych. Do wyboru jest pozycjonowanie bądź kampania w Google AdWords. Ta ostatnia forma zwana jest też linkami sponsorowanymi. Adres strony na zadane słowo kluczowe wyświetla się po prawej stronie właściwych wyników wyszukiwań i jest podkreślony. Za każde kliknięcie właściciel strony uiszcza opłatę. Sam ustala ile będzie tych kliknięć. Może na przykład określić, że w miesiącu budżet linków sponsorowanych wynosi 500 zł. Jeśli limit ten zostanie wykorzystany adres strony znika z wyników wyszukiwań. Reklama ta pozwala też zawęzić region do, którego chcemy dotrzeć. Można na przykład określić, że chcemy by reklama docierała tylko do mieszkańców jednego właściwego miasta. Linki sponsorowane są skuteczną formą optymalizacji kosztów, jakie trzeba przeznaczyć na reklamę.

Dodaj komentarz


Szukaj
Maj 2018
P W Ś C P S N
« Gru    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031