Reklama na Facebooku jest dość specyficzna. Właściwie trudno powiedzieć, że konto firmowe w tradycyjnym ujęciu reklamy jest nią właśnie. Na Facebooku klienci, sami dobrowolnie identyfikują się z marką. Sami zapisują się do fanpagu danej firmy. W efekcie z daną marką bardziej się identyfikują. Chodzi bowiem głównie o to by internauta korzystający z Facebooka, zaczął się z nim bardziej identyfikować. Nie może być wyłącznie biernym odbiorcom. Firmy pragnące zaistnieć na Facebooku powinny podejść do tego zadania całościowo. Potrzebny jest gotowy plan za pomocą, którego zdobędą jak najwięcej fanów na swoim Facebooku. Kampania prowadzona w mediach społecznościowych powinna opierać się na zbudowaniu zaufania między firmą a odbiorcą. Klienci powinni nadążać za wszelkimi nowościami znajdującymi się na profilu danej firmy. Dzisiaj mediów społecznościowych takich jak właśnie Facebook czy Nasza Klasa ignorować nie można. To naprawdę potężne narzędzie marketingowe, które z powodzeniem można wykorzystać do własnych celów.

Dodaj komentarz


Szukaj
Maj 2018
P W Ś C P S N
« Gru    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031