Rynek internetowych reklam w Polsce stale rośnie. Nakłady polskich przedsiębiorców w niektórych sektorach usług marketingowych oferowanych przez firmy internetowe wzrósł w roku ubiegłym nawet o 30 %. Wzrost na tym poziomie zanotowały firmy prowadzące działania w ramach reklamy kontekstowej. Na początku warto wyjaśnić na czym ona polega. Reklama kontekstowa jest to sposób reklamowania produktów, gdzie treść reklamy dostosowuje się do tematu strony na, której jest wyświetlana. Czyli jeśli prowadzimy sklep wędkarski, reklama naszego sklepu internetowego będzie wyświetlana w postaci zaznaczonych na niebiesko słów kluczowych najlepiej odzwierciedlających naszą działalność. Może to być na przykład kupno wędek. Fraza ta wpleciona jest w artykuł tematycznie poświęcony wędkowaniu. Wtedy właśnie mamy do czynienia z reklamą kontekstową. Zaletą tego rozwiązania jest cena. Reklama kontekstowa w porównaniu do innych działań marketingowych prowadzonych w sieci nie kosztuje zbyt wiele. Co więcej jest niebywale skuteczna.

Dodaj komentarz


Szukaj
Sierpień 2018
P W Ś C P S N
« Gru    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031