Rynek internetowych reklam w Polsce stale rośnie. Nakłady polskich przedsiębiorców w niektórych sektorach usług marketingowych oferowanych przez firmy internetowe wzrósł w roku ubiegłym nawet o 30 %. Wzrost na tym poziomie zanotowały firmy prowadzące działania w ramach reklamy kontekstowej. Na początku warto wyjaśnić na czym ona polega. Reklama kontekstowa jest to sposób reklamowania produktów, gdzie treść reklamy dostosowuje się do tematu strony na, której jest wyświetlana. Czyli jeśli prowadzimy sklep wędkarski, reklama naszego sklepu internetowego będzie wyświetlana w postaci zaznaczonych na niebiesko słów kluczowych najlepiej odzwierciedlających naszą działalność. Może to być na przykład kupno wędek. Fraza ta wpleciona jest w artykuł tematycznie poświęcony wędkowaniu. Wtedy właśnie mamy do czynienia z reklamą kontekstową. Zaletą tego rozwiązania jest cena. Reklama kontekstowa w porównaniu do innych działań marketingowych prowadzonych w sieci nie kosztuje zbyt wiele. Co więcej jest niebywale skuteczna.

Dodaj komentarz


Szukaj
Maj 2018
P W Ś C P S N
« Gru    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031