Prowadzenie kampanii w internecie jest o tyle skuteczne, że można dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców. W przeciwieństwie do reklamy telewizyjnej, możemy określić dokładnie jakie miasto ma obejmować. Co więcej można też ustalić konkretny czas w jakim to będą wyświetlane reklamy. Narzędzi za pomocą, których dotarcie do potencjalnych klientów jest łatwiejsze jest całe mnóstwo. Reklama w internecie występuje zwykle w postaci tekstu, animacji flash czy wideo. Dla małych firm tego typu reklama jest bardzo dobra, szczególnie w czasach kryzysu. Pozwala na optymalizację kosztów, sprawia, że dotarcie do jednej docelowej grupy klientów jest po prostu łatwiejsze. Jeśli zaś chodzi o wybór konkretnej reklamy, to najlepiej zdecydować się na reklamy najmniej inwazyjne. Takie, które nie będą wprawiały w irytację przeglądającego stronę. Mało rzucającą się formą reklamy w sieci są na przykład linki sponsorowane. Jednocześnie skuteczne, a zarazem tanie sposoby na wypromowanie strony w wyszukiwarkach internetowych, takich jak właśnie Google.

Dodaj komentarz


Szukaj
Luty 2018
P W Ś C P S N
« Gru    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728