Coraz więcej ostatnio można usłyszeć o kryzysie w branży prasowej. Sprzedaż gazet,czasopism stale spada. W efekcie reklamodawcy zaczynają mniej inwestować w prasowe reklamy. Zyskuje na tym e-marketing znajdujący się w sieci. Zresztą nie tylko dla prasy prognozy są pesymistyczne. Reklama w naszym kraju będzie się rozwijać głównie w sieci. Klienci będą rezygnować z tradycyjnej reklamy między innymi w telewizji czy właśnie wcześniej wspomnianej prasie. Wszystkiemu winny jest oczywiście kryzys. Klienci tną jak najbardziej koszty funkcjonowania przedsiębiorstwa. Nie można zaś zaprzeczyć temu, że reklama w internecie jest zdecydowanie tańsza. Ponadto klient doskonale wie na co wędrują jego pieniądze. Dzięki temu zdaje sobie sprawę z tego czy kampania reklamowa jest efektywna czy też nie. Można się nawet spodziewać, że wartość reklamy w Polsce urośnie nawet o kilkadziesiąt procent. Reklamodawcy będą więc uciekać z telewizji czy prasy. Więcej pieniędzy będzie więc w reklamie internetowej. Coraz więcej polaków korzysta bowiem właśnie z internetu.

Dodaj komentarz


Szukaj
Wrzesień 2018
P W Ś C P S N
« Gru    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930