Kryzys nie dotyczy branży internetowej. W Polsce przedsiębiorstwa wykonujące usługi internetowe mają się całkiem dobrze. Wszystko właśnie przez kryzys. Weźmy chociażby pod uwagę kampanię reklamowe. Tańsze, a jednocześnie bardziej skuteczne są kampanie reklamowe prowadzone w sieci. Czynnik ekonomiczny sprawia więc, że przedsiębiorcy prowadzący w tradycyjny sposób swoją działalność tańszej reklamy szukają w internecie. W efekcie rzeczywiście bardziej opłaca im się stworzenie profilu na portalach społecznościowych niż reklamowanie się za pomocą ulotek czy reklam w lokalnych gazetach. Posiadanie konta na Facebooku powinno być jednak nastawione na to by cały czas mieć kontakt z klientami. Nie chodzi by mieć jak najwięcej fanów na Facebooku czy Twitterze. Chodzi o to by firma wchodziła z potencjalnymi klientami w trwałe relacje. Najbardziej procentują ci, którzy śledzą informacje na Facebooku. To właśnie coraz więcej informacji o promocjach zostaje śledzonych przez coraz większą grupę konsumentów. Posiadanie Facebooka jest zaś normą dla większości z nas.

Dodaj komentarz


Szukaj
Czerwiec 2018
P W Ś C P S N
« Gru    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930