Jeszcze 10 lat temu, trudno było sobie wyobrazić by większość przedsiębiorstw w Polsce posiadała komputery. Dzisiaj niemal 95 % firm w Polsce pracuje za pomocą komputerów. Normą w firmie jest również internet. Niestety Polacy nie są w stanie efektownie wykorzystywać te narzędzia. Pomijają oni potencjał tkwiący w internecie. Potencjał ten przedstawia się w postaci taniej, a przede wszystkim trafnej reklamie. Polscy przedsiębiorcy nie wykorzystują internetu nawet do nawiązywania kontaktów z klientami. Polscy przedsiębiorcy nie wiedzą nawet o tym, że mogą skutecznie reklamować się w sieci. Zresztą wiele spośród nich, którzy wiedzą jak reklamować się w internecie nie wykorzystują tego faktu. Odstraszają ich wysokie koszty stworzenia strony internetowej i wykonania jej pozycjonowania. Ten typ myślenia jest zabójczy dla działalności gospodarczej. Każdy chyba wie, że najpierw trzeba zainwestować by później cieszyć się większymi zyskami. Tak jest z pozycjonowaniem. Najpierw trzeba zainwestować, ale większy ruch na stronie przysporzy zdecydowanie więcej korzyści niż tkwienie w stagnacji.

Dodaj komentarz


Szukaj
Czerwiec 2018
P W Ś C P S N
« Gru    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930