Kalendarzyki kieszonkowe mogą spełniać podwójną funkcję. Z jednej strony kalendarzyki kieszonkowe są wydanym w małym formacie wielkości wizytówki podręcznym kalendarzem, który można z powodzeniem schować do portfela, a drugiej strony może być reklamą danej firmy, która wprowadziła w obieg takie kalendarzyki kieszonkowe w celu promocji. Niektóre tego typu kalendarzyki są stosowane czy też praktykowane jako karnety wizyt, przykładowo u fryzjera, czy też kosmetyczki odnotowywane przy każdej kolejnej wizycie. Na pewno jest to niezwykle dobry pomysł, ponieważ klient w jednym miejscu ma wszystkie ważne informacje. Poza tym w ten sposób i tanim kosztem firmy mogą się zareklamować. Zazwyczaj bowiem klienci mają je cały czas przy sobie dlatego też w każdej chwili mają dostęp do danych firmy. Często zdarza się, że podają adres czy telefon swoim znajomym, którzy także poszukują tego typu usług. Być może nie jest to forma reklamy stosowana w dużych kampaniach reklamowych, ale z pewnością można powiedzieć, że jest ona dość skuteczna.


Szukaj
Luty 2018
P W Ś C P S N
« Gru    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728