Monthly Archives: Sierpień 2013

Małe i średnie firmy, powinny raczej zrezygnować z prowadzenia kampanii w sieci w postaci reklamy banerowej, czy w postaci animacji flash wyskakujących na najpopularniejszych portalach. Prawdopodobnie wiele z ich po prostu na to nie stać. Najlepszą formą reklamy dla małych… Continue reading

Reklama na Facebooku jest dość specyficzna. Właściwie trudno powiedzieć, że konto firmowe w tradycyjnym ujęciu reklamy jest nią właśnie. Na Facebooku klienci, sami dobrowolnie identyfikują się z marką. Sami zapisują się do fanpagu danej firmy. W efekcie z daną marką… Continue reading

Jednym z najbardziej znanych metod promocji w sieci jest promocja w wyszukiwarkach. Patrząc na wyniki wyświetleń można ku temu stwierdzeniu się przychylić. Najchętniej wyświetlane są trzy pierwsze wyniki wyszukiwań. Przedsiębiorcy zdają sobie sprawą, i decydują się na pozycjonowanie. To jedna… Continue reading

W dzisiejszych czasach, grzechem jest wręcz ignorowanie siły internetu. Przecież każdy z nas, na własnym doświadczeniu może powiedzieć, że pierwszym miejscem, w którym wyszukuje informacji jest właśnie sieć. Jeśli stacjonarny biznes przynosi zbyt mały zysk, warto zainteresować się tym co… Continue reading

Na sukces w sieci trzeba zapracować. Funkcjonowanie tylko samej strony internetowej nie wystarczy by ten sukces odnieść. Potrzebnie są przede wszystkim potencjalni odbiorcy. Jak wszyscy doskonale wiemy, najlepiej o nowych odbiorców swych usług postarać się za pomocą reklamy. W internecie… Continue reading

Wiele można usłyszeć na temat promowania firm w sieci. Jedno trzeba przyznać. Bez strony internetowej przeprowadzenie jakiejkolwiek kampanii promocyjnej nie miałoby sensu. Wielu przedsiębiorców nie zakłada jednak strony internetowej. Odstraszają ich potencjalnie wysokie koszty założenia witryny internetowej. Oczywiście nie jest… Continue reading

Rynek internetowych reklam w Polsce stale rośnie. Nakłady polskich przedsiębiorców w niektórych sektorach usług marketingowych oferowanych przez firmy internetowe wzrósł w roku ubiegłym nawet o 30 %. Wzrost na tym poziomie zanotowały firmy prowadzące działania w ramach reklamy kontekstowej. Na… Continue reading

Prowadzenie kampanii w internecie jest o tyle skuteczne, że można dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców. W przeciwieństwie do reklamy telewizyjnej, możemy określić dokładnie jakie miasto ma obejmować. Co więcej można też ustalić konkretny czas w jakim to będą wyświetlane reklamy.… Continue reading

Czy reklama w prasie bądź telewizji pozwala dotrzeć do grupy klientów z konkretnego miejsca, o pewnych zainteresowaniach? Oczywiście, że nie. Jedynym sposobem na przeprowadzenie docelowej kampanii reklamowej jest kampania marketingowa w internecie. Reklama w internecie jest bardzo ważna. Weźmy pod… Continue reading

Przedsiębiorstwo nie posiadające stronę internetową wydaje się co najmniej nie wiarygodne. Standardem jest bowiem to, że większość polskich przedsiębiorców posiada strony www. Sama strona internetowa nie wystarczy jednak by skutecznie promować stronę www w sieci. Potrzebna jest dość dobra kampania.… Continue reading


Szukaj
Sierpień 2013
P W Ś C P S N
« Paź   Paź »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031