Monthly Archives: Sierpień 2013

Małe i średnie firmy, powinny raczej zrezygnować z prowadzenia kampanii w sieci w postaci reklamy banerowej, czy w postaci animacji flash wyskakujących na najpopularniejszych portalach. Prawdopodobnie wiele z ich po prostu na to nie stać. Najlepszą formą reklamy dla małych… Continue reading

Reklama na Facebooku jest dość specyficzna. Właściwie trudno powiedzieć, że konto firmowe w tradycyjnym ujęciu reklamy jest nią właśnie. Na Facebooku klienci, sami dobrowolnie identyfikują się z marką. Sami zapisują się do fanpagu danej firmy. W efekcie z daną marką… Continue reading

Jednym z najbardziej znanych metod promocji w sieci jest promocja w wyszukiwarkach. Patrząc na wyniki wyświetleń można ku temu stwierdzeniu się przychylić. Najchętniej wyświetlane są trzy pierwsze wyniki wyszukiwań. Przedsiębiorcy zdają sobie sprawą, i decydują się na pozycjonowanie. To jedna… Continue reading

W dzisiejszych czasach, grzechem jest wręcz ignorowanie siły internetu. Przecież każdy z nas, na własnym doświadczeniu może powiedzieć, że pierwszym miejscem, w którym wyszukuje informacji jest właśnie sieć. Jeśli stacjonarny biznes przynosi zbyt mały zysk, warto zainteresować się tym co… Continue reading

Na sukces w sieci trzeba zapracować. Funkcjonowanie tylko samej strony internetowej nie wystarczy by ten sukces odnieść. Potrzebnie są przede wszystkim potencjalni odbiorcy. Jak wszyscy doskonale wiemy, najlepiej o nowych odbiorców swych usług postarać się za pomocą reklamy. W internecie… Continue reading

Wiele można usłyszeć na temat promowania firm w sieci. Jedno trzeba przyznać. Bez strony internetowej przeprowadzenie jakiejkolwiek kampanii promocyjnej nie miałoby sensu. Wielu przedsiębiorców nie zakłada jednak strony internetowej. Odstraszają ich potencjalnie wysokie koszty założenia witryny internetowej. Oczywiście nie jest… Continue reading

Rynek internetowych reklam w Polsce stale rośnie. Nakłady polskich przedsiębiorców w niektórych sektorach usług marketingowych oferowanych przez firmy internetowe wzrósł w roku ubiegłym nawet o 30 %. Wzrost na tym poziomie zanotowały firmy prowadzące działania w ramach reklamy kontekstowej. Na… Continue reading

Prowadzenie kampanii w internecie jest o tyle skuteczne, że można dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców. W przeciwieństwie do reklamy telewizyjnej, możemy określić dokładnie jakie miasto ma obejmować. Co więcej można też ustalić konkretny czas w jakim to będą wyświetlane reklamy.… Continue reading

Czy reklama w prasie bądź telewizji pozwala dotrzeć do grupy klientów z konkretnego miejsca, o pewnych zainteresowaniach? Oczywiście, że nie. Jedynym sposobem na przeprowadzenie docelowej kampanii reklamowej jest kampania marketingowa w internecie. Reklama w internecie jest bardzo ważna. Weźmy pod… Continue reading

Przedsiębiorstwo nie posiadające stronę internetową wydaje się co najmniej nie wiarygodne. Standardem jest bowiem to, że większość polskich przedsiębiorców posiada strony www. Sama strona internetowa nie wystarczy jednak by skutecznie promować stronę www w sieci. Potrzebna jest dość dobra kampania.… Continue reading

Coraz więcej ostatnio można usłyszeć o kryzysie w branży prasowej. Sprzedaż gazet,czasopism stale spada. W efekcie reklamodawcy zaczynają mniej inwestować w prasowe reklamy. Zyskuje na tym e-marketing znajdujący się w sieci. Zresztą nie tylko dla prasy prognozy są pesymistyczne. Reklama… Continue reading

Kryzys nie dotyczy branży internetowej. W Polsce przedsiębiorstwa wykonujące usługi internetowe mają się całkiem dobrze. Wszystko właśnie przez kryzys. Weźmy chociażby pod uwagę kampanię reklamowe. Tańsze, a jednocześnie bardziej skuteczne są kampanie reklamowe prowadzone w sieci. Czynnik ekonomiczny sprawia więc,… Continue reading

Jeszcze 10 lat temu, trudno było sobie wyobrazić by większość przedsiębiorstw w Polsce posiadała komputery. Dzisiaj niemal 95 % firm w Polsce pracuje za pomocą komputerów. Normą w firmie jest również internet. Niestety Polacy nie są w stanie efektownie wykorzystywać… Continue reading

Wiemy już doskonale, że stronę internetową powinny posiadać wszystkie przedsiębiorstwa, a przynajmniej większość. Posiadanie strony internetowej nie zagwarantuje nam jednak klientów w sieci. O nowych klientów za pośrednictwem internetu postarać się powinniśmy sami. Po pierwsze potencjalni klienci powinni dość łatwo… Continue reading

W internecie nie istniejesz póki nie posiadasz własnej strony internetowej, albo chociaż bloga. Wykonanie strony internetowej dobrze jest zlecić specjalistom. Lepiej bowiem nie posiadać witryny, niż posiadać tą złą. Zła witryna, wykonana w sposób niemal chałupniczy będzie raczej odstraszać potencjalnych… Continue reading

Posiadanie strony internetowej jest w dzisiejszych czasach bardzo ważne. Internet zastąpił bowiem książkę telefoniczną. W tej chwili informacji o firmie czy produkcie wyszukujemy za pośrednictwem internetu właśnie. Dlatego posiadanie strony internetowej dla przedsiębiorstwa jest bardzo ważne. W Polsce nie wykorzystuje… Continue reading


Szukaj
Sierpień 2013
P W Ś C P S N
« Paź   Paź »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031